In cazul in care , din diverse motive doriti returnarea produselor privateboutique.ro, o puteti face doar respectand urmatoarele reguli
Legislatia romaneasca in domeniu prevede : "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta , in termen de 10 zile lucratoare , fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv . Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor " .
Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat ( sa aiba etichetele atasate , sa nu aiba semne de purtare iar in cazul articolelor de incaltaminte sa aiba cutia originala ) . Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat .
Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. (produse cosmetice, parfumuri, produse de igiena)
Este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea coletului in cazul in care doriti sa il returnati apeland numarul de telefon : 0785.800.000.
Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat .
Nu acceptam retururi expediate prin Posta Romana .
Taxa transportului trebuie achitata de clientul care solicita returnarea .
Nu primim colete cu ramburs !
In maxim 10 zile de la data returnarii vom inapoia contravaloarea comenzii prin transfer bancar ( pentru acest lucru avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere ) . Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client .